Файлів в каталозі 28 матеріалів, Залишено 193 коментарів, На форумі створено 0 тем і 0 відповідей.
Цікаві сайти
Білківська сільська рада
Білківський НВК
Група ВК "Білка - моє село"
Сумський історичний портал"
Критерії оцінювання
Орієнтовні вимоги
оцінювання навчальних досягнень учнів з історії
Всі види оцінювання
навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці.
Рівні навчальних досягнень
Бали
Орієнтовні вимоги навчальних досягнень учнів
І. Початковий
1
Учень (учениця)називає одну-дві події, дати,історичні постаті чи історико-географічні об’єкти
2
Учень (учениця)
називає декілька подій,дат,історичних постатей абоісторико-географічних об’єктів; вибирає
правильний варіант відповіді на рівні «так - ні»; має загальне уявлення про
лічбу часу в історії
3
Учень (учениця)
двома-трьома простими реченнями розповісти про історичну подію чи постать;
впізнати їїза описом; співвіднести
рік зі століттям, століття -з
тисячоліттям ;має загальне уявлення
про історичну карту
ІІ. Середній
4
Учень (учениця) репродуктивно відтворює невелику частину
навчального матеріалу теми,пояснюючи
історичні терміни, подані у тексті підручника, називаючи одну-дві основні
дати;показуючи накарті історико-географічний об’єкт
5
Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний
зміст навчальної теми, визначати окремі ознаки історичних понять, називати
основні дати;показувати на історичній
карті основнімісця подій
6
Учень (учениця) самостійновідтворюєфактичнийматеріал теми, давати стислу характеристику
історичній постаті,встановлювати
послідовність подій; користуватись за допомогою вчителянаочними та текстовими джерелами історичної
інформації
ІІІ. Достатній
7
Учень (учениця) послідовно
і логічновідтворює навчальний
матеріал теми, виявляє розуміння історичної термінології, характеризує події
(причини, наслідки, значення), виокремлює деякі ознаки явищ та процесів;
«читає» історичні карти з допомогою їх легенди; використовує історичнідокументи як джерело знань
8
Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і
використовує знання за аналогією, дає правильне визначення історичних понять,
аналізує описані історичні факти, порівнює однорідні історичні явища,
визначаєпричинно-наслідкові зв’язки
між ними, встановлює синхронність подій у межах теми; дає словесний опис
історичних об’єктів, використовуючи легенду карти
9
Учень (учениця) оперує
навчальним матеріалом, узагальнюєокремі факти і формулює нескладні висновки, обґрунтовуючи їх
конкретними фактами;дає
порівняльнухарактеристикуісторичних явищ,самостійновстановлює причинно-наслідкові зв’язки;синхронізує події у межах курсу,аналізує зміст історичної карти
ІV. Високий
10
Учень (учениця)
використовує набуті знаннядля
вирішення нової навчальної проблеми; виявляє розуміння історичних процесів;
робить аргументовані висновки, спираючись на широку джерельну базу; рецензує
відповіді учнів;співставляє і
систематизуєдані історичних карт;
синхронізує подіївітчизняної та
всесвітньої історії
11
Учень (учениця) володіє
глибокимизнаннями, можевільно та аргументовано висловлювативласні судження,співвідносити історичні процеси з періодом
на основі наукової періодизації історії
12
Учень (учениця) системно
володіє навчальним матеріалом; самостійно характеризує історичні
явища, виявляє особисту позицію щодо них;уміє виокремити проблему і визначити шляхи її розв’язання;користується джерелами інформації, аналізує
та узагальнює її
Орієнтовні вимоги
оцінювання навчальних досягнень учнів із правознавства
Всі види оцінювання
навчальних досягнень учнів здійснюються за вимогами, наведеними в таблиці.
Рівні навчальних досягнень
Бали
Орієнтовні
вимоги навчальних досягнень учнів
І. Початковий
1
Учень (учениця)усно в загальних
рисахвідтворює один-два юридичні
терміни окремої теми
2
Учень (учениця)на рівні «так—ні» усно відтворює кілька
термінів,вибирає правильний варіант
відповіді із двох запропонованих
3
Учень (учениця)одним простим
реченням передає змістчастинитеми, знаходить відповідь на закрите
запитання у тексті підручника
ІІ. Середній
4
Учень (учениця)відповідаєна окреме питанняза допомогою вчителя,репродуктивновідтворює частину навчального матеріалу
теми одним – двома простими реченнями, формулюєвизначення юридичного поняття
5
Учень (учениця) відтворює окрему частину основного змісту навчальної
теми, відповідаючи на запитання вчителя,визначає одну-двіокремі ознаки
правових понять
6
Учень (учениця) у ціломувідтворюєчастину навчального
матеріалу теми, у цілому правильно використовує окреміюридичні терміни аналізуєпрості юридичні ситуації,розв’язує тестові завданняпершого рівня; може користуватись за
допомогою вчителя(зразок, пам’ятка)
окремими положеннями нормативних актів
ІII.
Достатній
7
Учень (учениця)самостійно відтворює окрему частинутеми, застосовуючи мінімальну юридичну
термінологію,дати визначенняпонять, аналізує зміст правових документів
за простим планом, розв’язує елементарніюридичні задачіза допомогою
вчителя, знаходить окремі правовінорми в тексті нормативних актів
8
Учень(учениця)
в основному володіє навчальним матеріалом і використовує знання
за аналогією; може зіставляти, узагальнювати,інформацію за допомогою учителя; складати
прості таблиці, схеми, аналізувати положеннянормативно-правовогоакту за
допомогою вчителя
9
Учень (учениця) оперує вивченим матеріалом на рівні теми, може самостійно
його відтворювати, аналізувати положення нормативно-правових актів,підтверджувати одним – двома аргументами
висловлене ним судження щодо правового явища; самостійно розв’язувати
юридичні задачі середнього рівня складності
IV. Високий
10
Учень (учениця) вільно викладає правові питання, застосовуючи необхідну
юридичну термінологію; вирішувати за допомогою вчителя тестові завдання
вищого рівня; самостійно складати таблиці,структурно-логічні схеми з правових питань, аналізувати правові
ситуації, дати відгук (рецензію) на відповідь іншого учня
11
Учень (учениця) володіє глибокимизнаннями, можевільно
висловлювативласні судження та
аргументує їх, самостійно користується окремими джерелами права; може
підготувати повідомлення з юридичної тематики;самостійно вирішує тестовізавдання вищого рівня та певні правові
ситуації, може використовувати інформацію з додаткової літератури
(використання додаткової літератури не є обов’язковою вимогою)
12
Учень(учениця) ґрунтовно викладає
правові питання,висловлює власну
позицію і переконливо її аргументує; самостійно знаходить, оцінює та
використовує джерела юридичної інформації, зокрема наочні, вміє узагальнити
вивчений матеріал, використовує набуті знання і вміння в практичній урочній
діяльності (участь в дискусіях, засіданнях «круглих столів» тощо); може
самостійно вирішуватиюридичні
задачі, застосовуючи правові знання