Головна Сайт вчителя історії Яременка В.О. Мій профіль

Вихід

Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSSПятница, 26.04.2024, 00:47
Меню сайту

Пошук

Цікаві вислови

Користувачі
Статистика сайта csomsk.ru

Користувачів всього: 37
Матеріалів всого [?]: 509 +
PR-CY.ru

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гости сайта Пользователи

Користувачі онлайн: Сегодня посетили



Географія сайту

Статистика
Файлів в каталозі 28 матеріалів, Залишено 183 коментарів, На форумі створено 0 тем і 0 відповідей.

Цікаві сайти

Білківська сільська рада


Білківський НВК


Група ВК "Білка - моє село"


Сумський історичний портал"

Випускна робота СОІППО

Випускна робота Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти



Випускна робота    

"Міжпредметні звязки та їх використання при вивченні історії та суспільних наук"

Слухача курсів вчителів історії та правознавства (21.09.2011-13.01.2012),

Вчителя історії та правознавства

Білківського навчально-виховного комплексу: ДНЗ – ЗОШ І-ІІІ ступенів

Тростянецької районної ради

Яременка Володимира Олексійовича


ПЛАН

 

ВСТУП................................................................................................................... 3

РОЗДІЛ 1. Міжпредметні зв’язки та їх значення у навчальному процесі

1.1 Робота видатних педагогів над питанням міжпредметних зв’язків............ 5

1.2 Підходи до визначення поняття «міжпредметні зв’язки»............................ 6

1.3 Функції міжпредметних зв’язків ....................................................................6

1.4 Класифікація міжпредметних звязків............................................................8

1.5 Практична реалізація міжпредметних зв’язків ............................................10

 

РОЗДІЛ 2. Експериментальна частина. Розробка уроків історії та суспільних наук з використанням міжпредметних зв’язків ................................................12

 

ВИСНОВКИ........................................................................................................ 28

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ....................................................... 29

 

ДОДАТКИ........................................................................................................... 31

  

ВСТУП

 

Актуальність і доцільність теми.  Сучасна педагогічна наука стверджує, що для продуктивного засвоєння  знань із різних дисциплін важливим є встановлення широких зв’язків між ними. Потреба у синтезі наукових знань обумовлена зростаючою кількістю комплексних проблем, що постають перед людством, розв’язання яких можливе лише через залучення знань із різноманітних галузей науки. Ставиться питання про формування нового, інтегративного способу мислення, що характерний для сучасної людини. Інтеграція знань із різних навчальних предметів і об’єднання в одному завданні понять із різноманітних галузей реалізується через міжпредметні зв’язки. Актуальність міжпредметних звязків у навчанні зумовлена сучасним рівнем розвитку науки, який яскраво виражає інтеграцію суспільних, економічних і природничо-наукових знань.

 

Мета дослідження: з’ясування теоретичних основ міжпредметних зв’язків: розгляд генезу розвитку поняття «міжпредметні зв’язки», виявлення суті міжпредметних зв’язків, функцій, висвітлення класифікацій та основних напрямків реалізації міжпредметних зв’язків у навчальному процесі.

 

Завдання дослідження:

1)    дослідити теоретичні основи міжпредметних зв’язків;

2)    з’ясувати генезис розвитку поняття «міжпредметні зв’язки»;

3)    висвітлення класифікації та функцій міжпредметних зв’язків;

4)    розробити уроки історії та суспільних наук з використанням міжпредметних зв’язків.

 

Об’єкт дослідження: міжпредметні зв’язки на уроках історії.

 

Предмет дослідження: використання міжпредметних зв’язків при вивченні історії та суспільних наук. 

 

Методи дослідження:

·        теоретичні: вивчення, аналіз наукової літератури з проблеми використання міжпредметних зв’язків на уроках історії та суспільних наук;

·        емпіричні - спостереження, тестування;

·        статистичні - обробка експериментальних даних.

Теоретична значимість практичної діяльності полягає у тому, що дані дослідження дозволяють більш докладно ознайомити із застосуванням міжпредметних зв’язків на уроках історії та суспільних наук.

 

 

Щоб  переглянути або завантажити роботу повністю зверніться до автора за адресою:   Istoryk1979@yandex.ru 

 


Пароль:
Форма входу


Наш час

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Погода
Білка 

Сьогодні святкуємо
Календар України

Новини світу

Архів записів

Адміністратор сайтуЯременко Володимир Олексійович